Eli'sLiv

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Showtime!!!

Av Elin - 19 december 2012 23:00

Ellu :D
Idag har jag varit med och spelat upp årets julshow! Vi har haft tre föreställa idag, första var för 6-7orna sen var det för 8-9orna. Jag var Jokern som liten. Det var jättekul :D efter skolan stannade alla som var med i julshowen kvar på skolan och vart bjudna på pizza. Mums!
Vid 6 på eftermiddagen var det showtime för då kom alla föräldrar och såg på vår show. Det var hemskt, jag var skit nervös men till min lättnad gick det superbra :D
Efter showen delade läraren ut en guldknut (en liten guldig knop på en brädbit) till en tjej och en kille som har gjort riktigt bra ifrån sig teatermässigt och jag var en av dem som fick den! Jag vart jättelycklig :D

Men du ska jag sova, gonatt alla!

//Eli

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 23 december 2012 13:16

Idag är det den 23 december så det betyder att imorgon är det jul! :D Jag längtar! Idag kommer Simon hit vid 3 tiden. Då ska vi byta julklappar :3. Men jag är liten nervös därför att han ska äta här och jag ska låga maten O.O! Hoppas att inte nån ...

Av Elin - 16 december 2012 16:05

Jag måste bli bättre på att uppdatera denna blogg :P för om jag inte gör det kommer min bästa syster (Sanna) tortera mig xD så ja:3 Men det som har hänt sen sist är att jag har fått en underbar pojkvän! Men det får jag berätta om en annan gång för nu...

Av Elin - 20 augusti 2012 14:01

Idag är det sista dagen på sommarlovet. Det känns tråkigt eftersom jag vill vila mig mer efter konfan. Men jag får se det positivt att nu får jag träffa mina vänner igen som jag har längtat efter så jäkla mycket. Nu har jag bara ett läsår kvar i grun...

Av Elin - 14 augusti 2012 18:06

Hejsan! Idag var jag på stan och både klippte och färgade håret. Jag sa nämligen konfa mig på söndag så jag ville fixa håret så att jag inte ser bedrövlig ut. Nu sitter jag och halvsover. Det har varit jobbigt den sista tiden eftersom Jag nyligen kom...

Av Elin - 13 juli 2012 12:38

Hmmm... Jag har kommit fram till att när det regnar och är dåligt väder kommer min stora tanke vurpor in. Jag har en tendens att komma in i en tankevurpa om jag är själv. Men även om det är dåligt väder. Nu tänker jag såhär.... Jag har kollat lite ...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards