Eli'sLiv

Alla inlägg under april 2012

Av Elin - 29 april 2012 18:27

Hejsansvejsan! Jag har varit hos min farfar idag och fick veta något som är ganska coolt.

Det är nämnligen så att jag är tydligen släkt med många kändisar! Ta t.ex Stieg Lasson som har skrivit böckerna "Män som hatar kvinnor", "Flickan som lekte med elden" och "Luftslåttet som sprängdes". Han är en av dom som jag är släckt med. Jag är oxå släckt med Roger Pontare! Det är några av dom som jag är släkt med.   

Det var tydligen en massa mer författare som jag är släkt med. Så det ligger kanske i mina gener att skriva. Många verkar tycka om det jag skriver men det kanske inte är så konstigt om det ligger i släkten!

Jag tycker det är skit coolt att få veta det och jag skulle kunna prata jätte mycket om det men jag ska skona er från det  .

//Eli  

Av Elin - 21 april 2012 15:19

Muuuu Sa kon xD

Nä men jag är flumig idag eftersom igår var jag med världens härligaste gäng. Vi flumma hela kvällen! Det var skitkul men de nya bekantskaperna jag fick!

Men nu ligger jag i Sanna's (Min Tvilling) säng och väntar på att vårat film maraton drar igång! Det blir massa film :D.

Imorgon blir det konfa från 11-3... kuuul... men efter det ska jag och Sanna hem till mig och sova :D Hon skulle envisas om att vara med på måndag när jag blir en 15taggare xD. Längtar som stryck ;D! Men idag fyller en annan av mina awesome vänner 15 så GRATTIS MJUM MJUM :*

Nu ska jag få fyrkantiga ögon så jag för av mig nån annan gång xD 

//Eli

Av Elin - 8 april 2012 15:37

Suck..

sitter i en trång husvagn med 10 pers.. Jag orkar inte...

Jag vill inte att jag ska bli arg men jag kan inte hålla mig eftersom jag blir så irriterad... 

Brorsan är jobbig hela tiden och jag känner att jag snart kan ge upp och fara hem... Det är så jobbigt att försöka överleva.

Jag känner paniken och ilskan bubbla upp inom mig...

Jag orkar inte. Jag vill inte bråka men jag måste väll då öka min dos från 80 till 180... jag känner att nu ger jag upp...

Jag kan väll lika gärna ta anfetamin eller nån annan dråg så jag blir lugn...

Jag orkar inte   

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards