Eli'sLiv

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin - 25 juni 2012 15:14

Okej nu ser det ut såhär... Nu snart kommer Amanda och hon ska stanna tills imorron x3.

Skit lycklig att hon fick stanna till imorron för då har vi mer tid att plinka på gitarrerna xD. Det här hon so är min gitarr lärare. Jag tycker det är jättekul att spela gitarr även om jag inte direkt kan någon låt än men det kommer ju. Jag kan de fleta acorden och det är ju grunden x3. Men vi ska ju inte bara spela gitarr. Hon skulle ta med sig nån film som vi kunde se på. Jag är som dålig på att se filmer så det kommer bli awesome. Jag längtar tills hon kommer x3.

ska fixa till lite på mitt rum så det inte ser för jävligt ut.

//Eli

Av Elin - 22 juni 2012 15:57

Nu är det midsommar. Det känns inte som de eftersom det just börjat bli varmt här uppe. Nu om en timme kommer våra gäster vi ska ha här hemma. Det kommer bli jätte trevligt! 


Igår kom jag hem från det bästa lägren av alla i denna värld. Bild och teaterläger i Edelvik. Där är man sig själv umgås med jämnlika och alla är sig själva. Det är så underbart! Jag får alltid lika mycket minnen från det lägret. Det här var mitt tredje år som jag var där. Det som är så kul är att varje år som man är där träffar man nya vänner. Två av dem som jag träffade där i år lärde mig att spela gitarr! Jag kan alla akord men jag måste öva upp min hastighet med att byta. Men det kommer :) En till sak som hände på lägret vad att jag gjorde dip dye! Den skulle vara grön igentligen men den blond med lite instänk av grönt xD 

 

Så ser jag ut nu i håret. Ifjol efter det här lägret hade jag dreadlocks xD Jag vet aldrig vad jag kommer hem i för frisyr nästa år xD men vi ser då //Eli



Av Elin - 15 juni 2012 13:29

JAA! Äntligen är skolan slut! Jag är så jäkla överlycklig att jag inte behöver gå dit längre med tanke på hur jobbigt det har varit sista tiden där och allt tjafs på skolan. Men nu kan jag ladda batterierna så jag orkar med det sista åter i högstadiet innan jag får börja på Teater. 

Jag är oxå nöjd över mina betyg. Det var mycket bättre än vad jag trodde de skulle vara och lärarna säger att jag har stor potensial så jag kan höja dem mer. Vilket känns super! Ett av dom ämnena är svenskan tex. Min lärare säger att jag lätt kan höja mitt C till ett B eller om jag jobbar flitigt så kan jat till och med få ett A :D 


Jag känner att jag kommer börja min somma på ett superbra sätt för på söndag ska jag på bild och teaterläger på Edelvik. Jag har varit där de två senaste åren och jag vill bara tillbaka eftersom man kommer till ett ställe där alla är lite knasiga och alla är accepterade för vilka dom är. Jag älskar det lägret och nu blir det tredje året! AWESOME!!!

//Eli

Av Elin - 13 juni 2012 18:26

Nu har jag kommit hem från en dag på stan. Det har varit en bra dag att vara där eftersom solen äntligen har hittat hit! Då var det dax att köpa lite saker till examen som är på fredag vilket blev en bh till min klänning. och sen köpte jag en bikinitop eftersom jag är ju så ducklig på all lägga saker där jag inte minns vars så har jag tappat bort min gamla bikini top så det är bara aat köpa en ny... 

Jag var och gick med Wilda på stan när jag hade handlat klart. Mamma skulle klippa sin lugg så jag tog ut henne från bilen eftersom det blir så varmt i bilen nu på sommaren.

Hon var super duktig och gick bredvid mig på stan och jag vet hur jobbigt hun tycker det är att gå bland mycket folk i koppel. Men honn var riktigt duktig.

Ja träffade många som jag kände på stan oxå. Det var några från min klass och från skolan. Jag träffade tre stycken från min dans med och vi satt och pratade om allt möjligt. Men när de började prata om hockeyspelare så fattade jag nada. Jag är ju inte så intresserad om den sporten >.< men men 

//Eli

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards